17. februar 2012

Verdens beste brownies

Hei alle!

Nå er det endelig helg, så tenkte jeg skulle legge ut tidenes beste brownies oppskrift.
Har prøvd utallige oppskrifter, men syntes fremdeles dette er den beste. Husker jeg fikk den av en venninne på ungdomskolen, så det er blitt noen år siden det ja. Uansett, bedre enn denne blir det bare ikke!


Brownies
160 grader, ca 35 minutter

2egg
2,5dl sukker
1,5ts vaniljesukker
1/4ts salt
4ss kakao
1,5dl hvetemel
100g smeltet smør

Pisk egg og sukker til eggedosis (trenger ikke være stiv).
Rør inn vaniljesukker og kakao. Ha i smør og rør til slutt i hvetemelet. 

Ha røren i en smurt langpanne/ ildfast form (jeg bruker 37x24cm). Jeg liker best å ha bakepapir i bunnen, uansett hvor mye jeg smører så sliter jeg med å få den ut av formen. 


Håper det smaker :)

--Rebecca Kristin--