21. juni 2013

Mitt første innlegg om MS

Hei på deg.

 Jeg er en ung dame på 23år som fikk diagnosen MS 27. mai i år.

Jeg syntes dette er litt skummelt, å skulle blogge om noe så personlig som sykdommen min. Men, da jeg fikk beskjed om at jeg kanskje hadde MS hadde jeg en stor trang til å finne informasjon om MS alle mulige steder. Det var en kjempe stor trang til å finne informasjon fra alle kanter, uten å være særlig kritisk. Etter å ha lest meg gal på alle "fagfolk" sider så fikk jeg helt fnatt og ville vite hvordan hverdagen var og kunne være. Jeg ville lese og høre det fra mennesker som visste hvordan det var og ikke mennesker som arbeider med det og uten å snakke med noen som jeg kjenner. Dette er sikkert ikke logisk for de fleste som leser dette, men kanskje det er noen der ute som kjenner seg igjen enten de har MS eller en annen sykdom.

De første dagene kommer det sikkert til å komme en del innlegg på løpende bånd for å få litt fart på sakene og ikke skrive lange innlegg som egentlig kunne blitt en hel bok.

Rebecca