2. juni 2013

Buzzador veet voks

Hei alle!

Da har jeg omsider spart legghår så jeg kan prøve varmvoksen til legger o.l.

Jeg fulgte brukansvisningen hvor det står at voksen skulle varmes i 20minutter, men voksen var ikke varm nok til bruk etter denne tiden. Så det endte opp med at det lugget noe sinnsykt når jeg prøve. Etter rundt 25-30minutter var voksen klar for bruk. Jeg gjorde som det sto, påførte voksen, hadde stipsene på, glattet ut stripsen, strammet huden og dro av mot hårenes retning. Vel, det ble ikke noe pent for å si det sånn. Det ble kjempe ujevnt og mange hår satt igjen. I tillegg så ble det en rift i huden hvor jeg vokset.. Det gjorde ikke særlig vondt, det er vel det mest positive jeg kan si om mine erfaringer med produktet. Den overflødige voksen gikk ikke an å vaske av i dusjen, men våtserviettene som fulgte med var ganske grei, selv om det ikke var så mange i en pakke.


Positivt: Ikke så vondt
                 Gode våtservietter

Negativt: Det tar lang tid før voksen blir varm
                   Voksen får ikke med alle hårene
                   Jeg fikk rift i huden
                   Jeg ble veldig rød
                   Selve voksingen tar laaaang tid
                   Maskinen lugger om du har lange hår på leggene

Terningkast 2/6

Så får dere velge selv om dere vil prøve dette produktet og se om dere har mer hell enn jeg hadde :)

---Rebecca Kristin---

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar