13. mars 2018

Babyshower



Hei på deg! 

I helgen så var vi så heldig at mine utrolig flotte og herlige venninner hadde laget til babyshower til oss! Det var så utrolig koselig å se de igjen (er blitt lenge siden jeg har sett flere!), også er det godt å bli vartet litt ekstra opp og slippe å tenke på noe annet enn baby, familie og venner.

Deilige cupcakes og kaker

De hadde funnet på flere gøye ting, men noe av det jeg syntes er gøyest er gjetting på fødselsdato, lengde og vekt. Det var litt variasjon i svarene, men de var enig i at hun kommer 11. 12. 13. eller 16. april. Det er bare meg som er litt lei og håper hun kommer sånn 31. mars eller tidlig i april. Så det blir veldig spennende å se hvem som har rett.


Koselig med bleiekake, gaver og ballonger

William var også med en stund, og han hadde fått den kule spiderman helium ballongen så han var veldig fornøyd selv om han er kjempe sjenert når det er folk han ikke kjenner så godt på besøk. Dessverre klarte han å sprekke den her forleden dag, men har fremdeles to rosa igjen som han løper rundt med. Hun ene venninnen min som var her hadde med seg datteren sin som snart blir 6mnd. Det virket som om William syntes det var litt spennende å ha en baby her en stund. Blir bare grådig spennende å se hvordan det blir når det er en permanent ordning. 

Uansett, vi fikk alt vi kunne ønske oss og trenge i gaver og godt selskap. Så det var kjempe koselig. 
Så selv om jeg var helt ødelagt og utslitt både søndag og spesielt på mandag, så var det absolutt verdt det.

Håper du har en fin uke og a det flotte vinterværet holder !

Rebecca Kristin 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar