21. august 2014

Da venter jeg i spenning

Hei på deg

På tirsdag så var jeg på MR undersøkelse, helt alene! Nå vet jeg ikke med deg, men å ta MR er litt skummelt syntes jeg.. Ikke fordi det er så trangt og mye bråk, for det går stortsett greit når jeg får høre på musikk. Det jeg syntes er skikkelig ekkelt er at jeg ikke har kontroll på hva som skjer på utsiden av maskinen! Så de to gangene jeg har tatt MR tidligere så har jeg hatt med meg noen som har sittet utenfor maskinen mens jeg har vært inni. Men, denne gangen så var jeg altså alene. Så gruet meg skikkelig!
Men, heldigvis så var det en av de skjønneste damene noensinne som var på jobb. Så da gikk det fint.
Følte meg litt rutinert da! Hadde på meg tights uten lommer og metall, hadde planlagt dette før jeg gikk hjemmefra. Hadde til og med husket hårstrikk uten metall på! Men ja, poenget var at det gikk veldig fint, det vanskelige er å ikke sovne etter en stund. Hvis jeg sovner så klarer jeg jo ikke å ligge i ro!

Så nå får jeg bare vente noe uker til Haukeland har fått bildene og håpe at alt ser normalt ut :)

Ellers så funket ikke denne toalett timeplanen noe særlig. Var ikke så lett på jobb og sånt. Men, jeg har funnet min egen måte å kontrollere ting på, så foreløpig så går det veldig fint.

Ellers så skjer det ikke stort. Er sykemeldt ut denne uken, er full i senebetennelse i armen.. Så nå har jeg skrevet nok kjenner jeg..

Håper du har en flott uke!
Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar