3. februar 2014

Feiret bursdag :)

Hei på deg.

Håper du har hatt en deilig helg og at du har fått slappet av og samlet litt krefter!
Det har i alle-fall ikke jeg.. Har jobber hver dag (utenom i går) siden vi kom hjem fra London. Er ikke mange lørdager jeg jobber, så var bare typisk at jeg jobbet denne lørdagen. Ellers så har jeg hatt litt bursdagsfeiring i helgen. For de fleste så høres sikkert det veldig rart ut med litt bursdagsfeiring, men jeg kan forklare hva det betyr. I min familie så har vi alltid familiebesøk når vi har bursdag, enten det er før eller etter eller på dagen. Men, etterhvert så har jeg fått ganske stor familie! Hvis jeg vil feire med alle samtidig så kommer det vel omtrent 30 personer med stort og smått.. Og, det har vi rett og slett ikke plass til.. Så, det er ikke alle som blir invitert (sorry folkens!) også må jeg dele det i to besøk. Så i går hadde jeg besøk av litt familie. Så da har jeg brukt helgen etter jobb på å rydde, vaske, bake og styre på. Jeg koser meg jo når jeg gjør det, men stresser jo litt når det ikke ser ut som jeg skal bli ferdig til besøket kommer.

Heldigvis så ble jeg ferdig med det meste, og var nesten påkledd når de første gjestene kom. Også var det medisin dag, men besøket gikk ganske tidelig så det gikk fint. Også fant jeg ut at jeg har EN trofast leser her på bloggen.. Så det var veldig koselig <3  Blir veldig glad når jeg skal fortelle noe også sier hun ja, jeg leste om det på bloggen.. :)

Ellers så skjer det fint lite egentlig.. Jeg er fortsatt snusfri og elsker å bruke pengene på andre ting! I dag så brukte jeg snuspenger og bursdagspenger på ansiktsbehandling og produkter og sist uke brukte jeg det jeg hadde spart opp på shopping i London. Så det er motivasjon på høyt nivå! Men, har fortsatt lyst på snus, og det å se alle de spennende snustypene som kommer hjelper ikke akkuratt så veldig mye! Men, jeg får bare prøve å holde ut. Det må jo bli bedre etterhvert.

Ellers er det lite nytt i forhold til MSen. Føler meg fortsatt bra og begynner å orke litt mer enn jeg gjorde i fjor høst, så det er deilig.

Håper du får en fin uke :)
Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar