12. januar 2014

Snusslutt

Hei på deg!

Nå har jeg vært snusfri i en uke.. Det har ikke vært så lett, men det har ikke vært så vanskelig som jeg trodde det skulle være! Jeg føler meg bedre nå enn i begynnelsen, jeg tenker ikke på snus hele tiden og må ikke putte noe i munnen hvert femte minutt for å dempe suget.

Jeg har prøvd å være flink til å spise litt regelmessig, og ha masse frukt tilgjengelig i stede for å bare ha usunne ting å spise når suget blir for ille.Nå er det straks 4år siden jeg sluttet å røyke og gikk over til å bare snuse, så da er det vel på tide å gi opp snusen også.

I tillegg har jeg laget ett motivasjons-glass hvor jeg ligger penger jeg egentlig ville brukt på snus. Dette hjelper veldig på! Å se hvor mye penger jeg like gjerne kunne kastet i dass som jeg nå faktisk sparer og kan bruke på noe annet.

Ellers så vil jeg virkelig anbefale å ta i bruk slutta sin app hvis du skal slutte å røyke eller snuse. Her får du opp informasjon om hva som skjer med kroppen din nå som du er sluttet, hvor lenge du har holdt deg og hvor mye penger du har spart.

Også hjelper det å skrive innlegg om det på bloggen sånn at hvis jeg ikke klarer å slutte så blir de skikkelig kjipt å måtte dele det her.. haha

Håper du har hatt en fin helg!

Rebecca Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar