6. januar 2014

Godt nyttår :D

Hei på deg! 

.. Og godt nyttår.. Bedre seint enn aldri, er det ikke det man sier?
Selv om det allerede er blitt 2014, så har det ikke skjedd så mye her. Det har vært veldig mye jobbing på slutten av 2013, men overlevde det heldigvis. Og nyttårsaften feiret vi stille og rolig først med deilig middag hos pappa så med fest hos ei venninne. Håper du også hadde en fin feiring :)

Ellers har det ikke skjedd så mye. I helgen har jeg lagt syk.. Full i feber og vondt i halsen så det har ikke vært noe kjekt. Heldigvis er jeg blitt bedre nå, så kom meg på jobb igjen i dag.

Jeg har bestemt meg for å slutte å snuse! Selv om legene sier at det ikke er farligere for meg enn for andre å snuse, så er jeg nå ikke helt sikker på det. Haha.. Neida, uansett så er det dyrt, og det er ikke bra for helsen uansett hvordan jeg snur å vender på det. Nå håper jeg bare at jeg klarer å slutte uten å legge på meg 60kg! Så håper du krysser fingrene for at dette skal gå bra :D
Siste snusen tok jeg på fredag, så har en lang vei igjen før jeg kan si at jeg er snusfri!

Håper du har hatt en fin helg, nytt år og jul!

Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar