6. september 2013

Tilbake fra ferie :D

Hei på deg.

Nå er vi kommet hjem fra en deilig to ukers ferie i Tyrkia. Det har vært helt himmelsk, men vi var ikke veldig lysten på å dra hjem igjen! Det var helt sykt varmt i sola, så det ble mye avslapping i skyggen ;)

Før vi dro så var jeg kjempe stresset og nervøs for å ta med meg sprøyter i håndbagasjen. Men, det var jo ikke noe problem i det hele tatt. Jeg hadde med meg papirer og gjorde alt som jeg skulle så det var bare til å gå rett igjennom kontrollen uten noe styr. Så da vet jeg det til neste gang :) Når vi skulle fly hjem fra Tyrkia hadde jeg ikke med meg sprøytespisser, så det gikk også veldig fint. Ingen som spurte og spurte hva jeg holdt på med, så det var deilig!

Ettersom folk reagerer forskjellig på sol og varme, så var jeg litt redd for at jeg skulle bli kjempe dårlig men det ble jeg ikke :D Noen dager var jeg slapp og sliten, men det tror jeg er normalt når det er så varmt. Det største problemet var at døgnet blir snudd på hodet når jeg er på ferie. Vi spiser sein middag og er gjerne ikke så mye hjemme, så det å klare å huske å ta medisinen på kveldstid var ikke bare bare! Men, stortsett så gikk det fint.

Så nå har vi begynt å planlegge neste ferie, og jeg trenger ikke styre og stesse så mye på forhånd neste gang. Det eneste som gjenstår nå er å kjøpe en lett kabin koffert så jeg får plass til medisinene og annen håndbagasje så er jeg klar for å reise på tur igjen. Bare synd det ikke er sånn at man kan reise fra jobben når man vil og at det ikke snør inn penger på kontoen når man ikke er på jobb.. Haha!

Er det noen andre som har erfaring med å fly med Extavia? Eller som har gjort noe kjekt i ferien?

Rebecca