11. september 2013

Hverdagen...

Hei på deg. 

Nå er jeg tilbake i jobb etter ferien, og jeg kjenner at det var tungt å komme seg tilbake på jobb! Etter to uker og noen dager med fri og late dager så var hverdagen som ett slag i tryne.. Var skikkelig sleten etter jobb både i går og i dag.

Forresten, jeg så i forrige innlegg at jeg ikke hadde skrevet hvordan medisinene føltes i Tyrkia. I utlandet er det varmt, og kjøleputen blir utrolig kald da.. I tillegg så måtte jeg vaske området der jeg skulle sette medisinen med spritservietter før jeg tok medisinene. Jeg tror det var en kombinasjon av dette som gjorde at sprøytene var mye vondere å ta enn de er hjemme. Men, det gikk heldigvis fint.

På lørdag var jeg på bryllupsfest for et nydelig brudepar! Det var medisindag den dagen, så jeg var litt stresset for å drikke og ta medisin. Men, det gikk overraskende bra. Tok medisinen når jeg kom hjem etter noen drinker, sovnet som en stein og formen var ok dagen derpå. Men, tror ikke det er noe jeg har lyst å gjøre så veldig ofte.. Føler det er litt dumt å ta medisiner samme dagen som jeg drikker, selv om jeg ikke vet om det er skadelig. Har jo fått beskjed om at jeg kan drikke alkohol selv om jeg går på medisiner..

Vel, er ikke så mye mer å fortelle nå. Så skal bekjempe den påbegynte forskjølelsen min med nebb og klør så jeg holder meg frisk så skal jeg komme med flere spennende innlegg etterhvert ;)

Rebecca