2. august 2013

Lite blogging for tiden!

Hei på dere!

Jeg vet det har vært sykt lite blogging den siste tiden, om det er noen som er litt skuffa over dette må jeg bare si unnskyld!!
Det er flere grunner til at det er stille fra meg, det ene er at jeg ikke er særlig inspirert til å lage mat for tiden. Jeg føler at jeg lager mye det samme om igjen og om igjen, og føler det er teit å ha samme oppskrift på mange innlegg..

Eller så har jeg fått jobb, endelig!! Så jobber MASSE for tiden, og elsker å være i jobb igjen! I tillegg så har jeg laget en ny blogg og livet mitt med MS. Så det har vært mer å oppdatere på den fronten enn på bakefronten kan man si.
Her er en link til den bloggen om det er noen som vil sjekke den ut =)

Håper alle har hatt en super sommer og nyter den siste tiden av ferien :)

---Rebecca Kristin---

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar