9. august 2013

Helt alvorlig?

Hei på deg!

Skal egentlig skrive ett innlegg om hvordan det går, men må først få ut en ting!
Har nettopp lest denne artikkelen i BA og jeg vet ikke helt om jeg skal le eller gråte. Det er jo helt forferdelig at han ikke kan få forsikring fordi han har ADHD! Nå gir det litt mer mening at de ikke kunne tilby meg forsikring! At de diskriminerer folk med en diagnose på denne måten gjør at jeg blir litt forbanna, ADHD og MS er jo ikke akkuratt sykdommer i samme gate.. Så ja, alle burde boikottet Gjensidige for måten de behandler kundene sine og potensielle kunder. Det finnes nok av andre selskaper som kan forsikre deg!

Uansett, det jeg egentlig skulle fortelle om var at jeg nesten glemte medisinene mine i går. Kom på det i ti tiden i går kveld og tok medisinene da så det var gjort. Det var sikkert ikke så smart, og jeg angrer så grådig på at jeg sa ja til å jobbe i dag! Jeg klarte ikke å sove i natt og sovnet vel i 2-3tiden, så det var fryktelig tungt å stå opp kvart over 6! Men, det gikk heldigvis bra selv om jeg er så utrolig sliten nå at jeg bare vil sove.

Ellers så har endelig resepten på D vitaminer kommet, så nå har jeg hentet de ut. Jeg ble litt overrasket da hun på apoteket lurte på om jeg hadde veldig lite D vitaminer. Ja svarte jeg, hvordan det? Så fortalte hun at hun aldri har opplevd at noen skal ta to slike tabletter om dagen. Så jeg tenker at det er piller som inneholder litt mer D vitaminer enn tran. Gleder meg i allefall til timen på sykehuset på tirsdag så jeg kan få snakket med sykepleieren og ta blodprøve så vi kan se hvordan jeg ligger an.

Håper du har en fin dag og koser deg i sola!

Rebecca