7. mai 2013

Buzzador smsgruppe

Hei alle!

I dag fikk jeg mail om at jeg var kommet med i en spennende kampanje som heter smsgruppe. Dette går ut på at du lager en gruppe, f.eks. familie, kollektiv, venner osv. litt som på facebook og sender melding til alle samtidig.

Prisen er det samme som for en vanlig sms selv om du f.eks har 50 medlemmer i gruppen. Om du har gratis sms i mobil-abonnementet så koster det ikke noe!

Har nettopp begynt å prøve det ut, så jeg kan ikke uttale meg så veldig mye om hvordan det er enda. Men, foreløpig så virker det veldig greit.
Neste gang du skal arrangere fest, babyshower o.l. For det er ikke alle som har facebook eller som er like aktiv der, men mobilen har de fleste med seg over alt!

Hvis dere trykker her så kan dere få mer informasjon og prøve det ut selv :)


Det er også veldig greit at du kan logge deg inn på pcen for å følge med på meldinger og sende meldinger om du av en eller annen grunn ikke har tilgang til telefonen din.

Kommer med oppdatering når jeg har fått testet det ut litt mer og kanskje laget noen flere grupper!

Håper dere gir en tilbakemelding  om hva dere syntes om dere prøver det ut :)

---Rebecca Kristin---

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar