9. desember 2011

Begynt å teste ut pannene, Buzzador

Hei alle. 
I går fikk jeg mail fra Buzzador med tips om hvordan vi kan buzze. Jeg må innrømme at jeg syntes det var kjempe kjekt å se at de hadde lagt med en link til bloggen min som ett eksempel! Da vet jeg at jeg gjør noe riktig i allefall!

Nå er det en stund siden jeg mottok pakken min fra buzzador, og jeg må innrømme at det er blitt mer kakebaking enn matlaging i det siste.
Jeg har prøvd ut den store pannen og wok pannen frem til nå, og jeg er skikkelig fornøyd!
Den gamle steikepanna som måtte vike plass i skapet når jeg fikk disse nye har virkelig aldri vært i nærheten av så bra som disse pannene.



                         Stekt ris med kylling, egg og grønnsaker, i den fiiine wok pannen!

Det å lage speilegg og bacon har blitt en helt ny opplevelse! Å slippe å ha ett tonn med fett på pannen og slippe å skrape svidd egg ut av pannen når jeg er ferdig å lage maten er kjempe deilig.
Pannene er lett, maten henger seg ikke fast i pannen og de er utrolig lett å vaske.
Så langt er jeg veldig fornøyd!

---Rebecca Kristin---

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar