9. mai 2014

Laaaang uke!

Hei på deg
Da er det fredag og arbeidsuken er over for min del. Og fy flate så lang denne uken har vært!
Altså, jeg vet jo at den er like lang som alle de andre ukene, men jeg føler at denne uken har vært minst dobbelt så lang som alle andre uker. Har vært så utrolig sliten og sover kjempe dårlig denne uken, så alt har blitt tungt og litt vanskelig.. Rett og slett..

Men, nå er det helg! Nå skal jeg slappe av, rydde hus og kose meg mest mulig frem til det er jobb igjen neste uke..

Jeg føler meg frisk, bortsett fra at jeg har veldig lite energi og at jeg innimellom føler det er litt dotter i ørene og litt merkelige følelser i ansiktet av og til. Har lenge hatt planer om å kontakte sykepleieren min for å høre om jeg kan få en ny MR, men har helt glemt det. Håper jeg snart får gjort det. Da jeg fikk diagnosen fikk jeg beskjed om at de ville ha MR av meg en gang i året omtrent, så føler det nærmer seg nå.
Håper jeg får se bildene etter jeg har tatt ny undersøkelse, tenk om jeg kan se at hjernen min har forandret seg på ett år ?! Wææææh! Det hadde vært litt sykt..

Nå er det snart 1år siden jeg 16.05 2013 tok spinalprøve og ble kjempe dårlig! Jeg var sengeliggende flere dager pga hodepinen jeg fikk etter prøven, og jeg fikk ikke med meg 16. mai kampen på stadion, og ikke ble det noe 17. mai feiring på meg heller. Så i år håper jeg at jeg er frisk å rask så jeg kan gjøre akkurat det jeg vil!

Utenom det så gleder jeg meg sinnsykt til sommerferie! Bare litt over en måned igjen, så blir det sol og varme. Det blir godt! Før det ser det ut til at det blir en liten tur til Sverige for å slappe av en helg og kose oss.. Så det håper jeg det blir noe av!

Håper du får en helt super helg :)
Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar