26. mars 2014

Lang uke!

God morgen :)

Er nå kommet til dag 3 av noe som kommer til å føles som en uke som aldri tar slutt. Hadde fri på mandag, men ellers så skal jeg jobbe hver dag denne uken (inkludert søndag) også mandag til fredag neste uke! Er stuptrøtt i dag, så blir spennende å se hvordan det skal gå! Hvis jeg er flink til å legge meg så går det kanskje bedre? Jeg håper på det iallefall, så får jeg bare ta en dag om gangen. Nå når det blir en lang uke er det viktig å ta vare på meg selv, så jeg har unnet meg ansikts behandling denne uken også skal jeg en tur til frisøren i dag. Så det burde få opp motivasjonen og energien litt tenker jeg.

I går på jobb var en veldig rar dag. Jeg var ganske svimmel til tider, og kjente at balansen ikke var helt på topp. Hvis jeg ikke konsentrerte meg veldig var det som om jeg gikk mer til en side. Spesielt å sitte på huk eller å bøye meg var vanskelig. I tillegg så merket jeg at motorikken i hendene ikke var helt som de skulle. Jeg mistet en del ting i bakken uten at jeg helt vet hvordan jeg fikke det til. I tillegg fikk jeg en helt syk hodepine på ett bestemt sted i hodet, og øynene mine ble trøttere enn de pleier. Måtte til og med kjøpe meg briller på jobb! Hadde glemt mine hjemme, og det er ikke ofte jeg føler at jeg trenger de.

Så nå er jeg veldig usikker på om dette betyr at jeg begynner å bli syk, eller om det rett og slett var fordi jeg har sovet kjempe dårlig i det siste. Jeg håper det skyldes dårlig søvn, for jeg har ingen planer om å bli syk nå!

Forresten, snøen og sluddet har gitt opp, og nå er det strålende sol! Selv om det fortsatt kan være litt kaldt så kjenner jeg at flere soldager på rad gjør at humøret blir bedre og energien stiger! Det er deilig :)

Håper du får en fin dag

Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar