6. mars 2014

Drømmer om sommer og sol!

God morgen :)

De siste dagne har jeg sittet å sett etter flybilletter til Tyrkia, og drømmer meg stadig bort til sommer og sol.. Egentlig så hadde vi bestemt oss for at vi ikke skulle reise til Tyrkia i år, men det blir litt enkelt og en del rimeligere enn de andre stedene vi har sett på så da blir det gjerne der vi drar i år også..
Jeg kjenner at jeg virkelig lengter etter ferie nå! Bare slappe av og nyte litt sol på kroppen, det hadde vært super deilig nå! Men, jeg krysser fingrene for at vi får en fin vår her hjemme med i allefall noen skikkelig deilige soldager.

I det siste har jeg følt meg litt mer trøtt og slapp en vanlig, så nå har jeg bestilt meg en legetime og skal få kontrollert b12 og D vitaminene. Er ikke sånn slapp som jeg var da jeg ikke hadde b12 omtrent, men kjenner det er greit å bare få sjekket opp i det så slipper jeg å bekymre meg for at det er noe som ikke stemmer der i allefall. Så hvis verdiene mine er normale så får jeg se på hvilke andre ting det kan være som gjør at jeg blir så trøtt.. Jeg skal ikke skyte på meg at jeg er den flinkeste til å legge meg og ha ett godt søvnmønster.Så kan være jeg må jobbe litt mer med å få inn gode rutiner for når jeg legger meg og når jeg står opp.

Ellers så skjer det egentlig ikke så forferdelig mye her. Medisineringen går greit, selv om jeg på en eller annen måte de siste gangene har truffet blodårer når jeg har satt medisin i låret.. Fikk da de svære blåmerkene og den store kulen der jeg stakk, så det var ikke noe deilig.. Kjenner det er litt skjelving og risting på høyrehånden og prikking i øret og ansiktet, men foreløpig har det gått over etter en stund så da regner jeg ikke med at det er noe gale.

Håper du får en flott dag og holder deg frisk :)
Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar