17. november 2013

Ny oppdagelse...

Hei på deg :) 

I det siste har jeg jobbet mye, og det går egentlig veldig greit.. Det eneste som er problematisk for meg er at jeg ikke har energi til å gjøre så mye annet jeg vil eller bør gjøre.. Til tider så ser leiligheten så jævlig ut at jeg bare vil grine, og jeg har veldig lite tid til å være sosial utenom jobb :/ men, det kommer vel etterhvert håper jeg. Etter nyttår så blir det sikkert roligere :)

Uasnett... Jeg har blitt litt tøffere og prøver meg litt mer frem med medisinene mine.. Det er viktig at du husker på at hvis du bruker medisinene som jeg gjør så er det ikke sikker at det som funker for meg funker for deg.. Jeg har nå oppdaget at det å sitte på gulvet når jeg tar medisiner i låret er mindre vondt enn å ta medisiner når jeg sitter på toalettet f.eks.. Hevelsen og merkene ble også mindre, har en teori om at det er fordi jeg ikke strammer musklene på samme måte da.. I tillegg er jeg begynt å ta en ibux eller paracet ca en time før medisinene hvis jeg vet jeg skal noe etter medisinering eller ikke orker å få så ille bivirkninger.. Dette hjelper også veldig godt på, selv om jeg ikke tror dette er noe leger vil anbefale i det lange løp.. I tillegg så har jeg blitt sikker på at jeg kan gå ut og drikke vin uten å måtte stresse over at jeg må ta medisiner.. Så lenge jeg planlegger litt og ikke drikker alkohol etter at jeg har tatt medisiner så blir jeg ikke dårlig.. Klart jeg ikke burde ta medisiner om jeg var sørpe full, men det blir jeg stort sett ikke, så da går det fint å ta medisiner når jeg kommer hjem.. Stortsett så kjenner jeg ikke stikket like godt når jeg har inntatt alkohol..

Skal forresten til tannlegen på mandag.. Gruer meg litt, for tror jeg har ett par hull! Huff.. Blir spennende å se hva de finner..

Håper du har en fin helg, og ikke regner vekk!!
Rebecca