3. mai 2015

BaByShower

Hei på deg!

Babyshower.. Yey or ney? Det er ikke alltid godt å si hva folk mener om dette.
For meg så er dette noe jeg ikke kjenner så godt til, og hadde frem til denne helgen kun vært i bayshower en gang. Noe jeg syntes var KJEMPE koselig! Jeg tenker det er en flott måte å få treffes når det nærmer seg termin, evt etter barnet er kommet hvis det er det som passer best. Da får man skravlet fra seg, også er det vanlig at gjestene har med fødselsgave til barnet. I tillegg så får vi leke gøye leker! Dette med gaver er jo kjempe koselig, og jeg tenker litt at hvis man ikke får treffes før eller ikke så lenge etter babyen er født så kan det jo godt være klærne ikke passer, at man ikke vil forstyrre de nybakte foreldrene den første tiden da den ofte er forbeholdt familie. Det er godt å få være sammen med gode venninner sånn på tampen i en ellers hektisk hverdag. Så for meg så er det definitivt yey til babyshower.

Men, jeg visste ikke hva venninnene mine tenkte om å arrangere dette for meg. Også visste jeg ikke om jeg skulle si at jeg ønsket med babyshower.. For, det er ikke såå lenge siden de styrte på for å ordne med utdrikningslag til meg og sånt! Så, jeg endte med å ikke spørre om de kunne arrangere det. Og ettersom tiden gikk og jeg det ikke skjedde noe, og jeg ikke hørte noe.. Det er ikke alle som alltid er like flinke til å ikke røpe noe (!) så fant jeg ut at da ville jeg ha en jentekveld før babyen kommer i alle fall. Så da spurte jeg en av mine beste venninner som bor rett borti gaten her om vi kunne arrangere det hos henne siden vi da ville være uten kjøkken eller bad. Så det var heldigvis ikke noe problem.

Det jeg ikke visste var at de hadde planlagt babyshower :) Så på fredag var vi samlet en gjeng gode venninner med god snacks og godt humør. Bleiekake, gjetting av mage størrelse, gjetting på når babyen blir født og hvor stor den blir var det også tid til. Det var rett og slett kjempe koselig! Også fikk vi masse flotte gaver, ting vi ønsket oss som baby-nest f.eks.
Jeg hadde en helt fantastisk kveld og er så glad og lykkelig for at jeg har så gode venninner som er så glad i meg/ oss og som gleder seg så mye sammen med oss.
For meg så blir dette et minne for livet, og jeg håper venninnene mine også koste seg masse!
Deilige cupcakes
Blir spennende å se hvem som har rett eller er nærmest! 
Kjempe gøy med bleiekake!




Så igjen, tusen tusen takk jenter! Jeg er kjempe glad i dere, og vi gleder oss masse til småen skal få hilse på alle de flotte super tantene han er så heldig å ha når han kommer.

Håper du har hatt en super helg, det har jeg i allefall! I dag er det bare 1. mnd til termin! HJEELP!
Blir spennende å se hva som skjer fremover!
Rebecca




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar