23. mai 2013

Buzzador Veet voks

Hei alle!

Voksing er ikke noe jeg er spesielt begeistret for, og det kan jeg tenke meg det er flere andre som er enig i.. 

I dag fikk jeg pakken min i posten med noen gratisprøver med veet voks strips jeg skal dele ut til venninner. I tillegg var det mye informasjon, rabattkuponger og to ulike typer voks til meg.

I dag har jeg prøvd voks til uønsket ansiktshår, i mitt tilfelle ble dette brukt til brynene mine. Stort sett går jeg en gang i måneden for å få disse vokset, og etter å ha prøvd dette produktet kommer jeg til å fortsette med å gjøre dette.

Voksen var enkel å varme opp, grei å fordele samt at det var enkelt å dra av "papiret" etterpå. Desverre så er jeg ikke noe flink å forme bryn, så dette ble ett problem for meg. Ett annet problem var å få lagt voksen helt tett inntil del delen av brynet som jeg ikke ønsket å vokse. Det kan godt være andre flinke damer får dette til uten problemer :)

Jeg ble veldig overrasket over hvor lite rød jeg ble etter å ha prøvd produktet. Når jeg napper eller får brynene vokset bir jeg kjempe rød, men med denne typen så ble jeg ikke så rød, og kremen som er med for å dempe irritasjonen hjalp veldig.
I forhold til hvor vondt det gjorde, det er mindre vondt enn å nappe så om du ikke syntes noe om napping så kan det være verdt å prøve.

Terningskast 3, enkelt og greit fordi jeg ikke fikk det helt til. Produktet virker greit.

 Håper dette kan være hjelpsomt for andre som er usikker på voksing.

---Rebecca Kristin---

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar