23. mai 2013

Buzzador SMS-gruppe

Hei alle!

Nå er det en stund siden jeg begynte å bruke sms gruppe som jeg har vært heldig å få prøve igjennom buzzador mot at jeg buzzer om dette.

Hvis noen av dere lurer, når jeg buzzer om produkter er ikke dette ment som reklame. Dette er mine erfaringer med produktet, evt tilbakemeldinger jeg får av andre som prøver det. Hvis jeg ikke liker produktet så kommer jeg til å skrive dette her og i rapporten min til Buzzador.

Uansett, tilbake til sms gruppe.
For min del har det ært praktisk å bruke for å finne ut hvem som kommer hjem, om noen handler på veien hjem o.l.
Ettersom de fleste er på facebook og bruker facebook aktivt til å arrangere fester, kinoturer, vennekvelder o.l så er gjerne sms gruppe overflatisk for en del mennesker.

For meg som ikke bruker facebook til annet enn å kommunisere med dyrebeskyttelsen så er sms gruppe genialt for min del. Her kan jeg invitere til jentekvelder o.l uten å bruke en formue på å sende mange meldinger.

Jeg har sett på tipsene andre som buzzer har lagt ut på buzzador sine sider. Her er det mange som har brukt sms gruppe til å kommmunisere med bibelgrupper, innad i elevrådet, grupper på skoler som arrangerer avslutninger, ball o.l. Så det kan brukes til veldig mye.

Om du er nysgjerring og vil sjekke det ut, trykk her så kan du lage din egen gruppe og teste det ut.

Håper du vil sjekke det ut og se om det er noe for deg.

---Rebecca Kristin---

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar