23. mars 2019

MS venner

Hei på deg!

Nå er det helg igjen, for meg de absolutt tyngste dagene i uken der rutinene forsvinner litt og hvilene mine ikke blir som de pleier eller jeg trenger. Holder på å jobbe med fatiguen min, men mer om det når jeg har kommet lengre i den prosessen. Akkurat nå er det ganske ille, men håper det blir bedre etterhvert. 

Jeg tenkte bare kjapt å gi ett lite tips, enten du er pårørende eller om du selv har MS så fins det en side på facebook som heter ms-venner som er ganske fin. Der kan man lufte det meste, be om tips eller råd, få informasjon, bli kjent med andre og følge med på hvordan andre har det. 
En veldig flott gjeng derfra har også startet snapchat kontoen ms-venner der det er flere ulike flotte mennesker med MS og pårørende som snapper om hvordan hverdagen deres er, deres historie o.l. 

Håper du har en super helg 

Rebecca