11. mars 2019

Litt omorganisering på bloggen

Hei på deg!

Jeg har omsider innsett at jeg er alt for dårlig på å blogge, så nå prøver jeg å samle de to bloggene jeg har hatt her og håper at jeg skal klare å oppdatere denne med jevne mellomrom. Da vil det bli litt ymse, ikke bare MS eller bare mat. 

Jeg prøver å lage den ganske oversiktlig slik at det er lett å finne det du vil lese om uten at du må bla deg igjennom alle innleggene i bloggen. Også finnes det jo en flott søkefunksjon på siden hvis du vet hva du ser etter. 

Nå som jeg skal prøve å oppdatere litt oftere hadde det vært veldig gøy med innspill hvis det er noe spesielt dere vil jeg skal skrive om. Er det en oppskrift eller rett du vil jeg skal prøve meg på å legge ut ? Eller lurer du på noe om meg eller hvordan jeg har det med MS ? 

Jeg gleder meg i alle fall veldig til å komme i gang igjen. Det å skrive er veldig god terapi for meg og noen ganger trenger jeg det. 

Rebecca Kristin