7. juni 2015

Endelig er ventetiden over!

Hei på deg!

Nå er det blitt en stund siden sist innlegg, men her har det skjedd masse!

Kvelden etter jeg postet det forrige innlegget så begynte ting å skje. Det begynte med vondt i ryggen, også gikk det etterhvert over i rier. Så tidlig onsdag 27. mai kom prinsen vår til verden.
Fødselen gikk greit og tok heldigvis ikke så lang tid. Ca 12 timer gikk det fra jeg begynte å få vondt i ryggen til prinsen lå trygt på brystet mitt.

Så her har det vært hektisk! Det er ikke bare bare å bli kjent med et helt nytt menneske, så det har blitt mye latter og noen tårer. Tårene skylder jeg mest på hormonene, men det er ikke bare lett å ikke få sove eller å ikke vite hvorfor nurket gråter og gråter. Men, alt i alt så er det en helt fantastisk tid, og jeg er så utrolig heldig som har en så god og snill mann ved min side som elsker både meg og sønnen sin. Han styrer på med husarbeid, matlaging, bleieskift, stell, kos og alt annet som må gjøres så jeg får tid til å komme meg til hektene og kan fokusere masse energi på amming og på babyen.

Det blir nok litt tid før det kommer regelmessige innlegg igjen, men du får smøre deg med tålmodighet så skal du få oppdateringer, og kanskje det til og med kommer ett bilde etterhvert?

Håper du har en fin helg!
Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar