28. oktober 2013

Sorry folkens!

Hei på deg!

Først må jeg si sorry for at jeg ikke har vært noe flink til å oppdatere bloggen i det siste.. Men, det har gått i ett her den siste tiden. Det er hektisk på jobb og jeg prøver så godt jeg kan å få være litt sosial når jeg har fri. Så da blir det veldig lite tid til bloggen, men håper du ikke har savnet meg for mye :)

I dag var jeg å tok blodprøve for å sjekke D-vitamin nivået, så med litt flaks så kan jeg trappe ned på vitaminene. Ellers så er jeg blitt mer kjent med medisinene og har begynt å ta med meg medisinene hvis skal noe sted og vet jeg blir sein. Og forløpig har det funket veldig bra. Jeg blir ftemdeles rød og blå når jeg har tatt medisiner, og bivirkningene kommer snikende etter noen timer, men jeg er blitt mer vant til det nå og dermed flinkere til å beregne når bivirkningene kommer.

Ellers så skal jeg og min mann på MS temadager arrangert av Haukeland i løpet av uken. Det gleder jeg meg masse til! Da vil det være lege og fysioterapaut blant annet som skal gi informasjon. I tillegg får vi høre andre med MS fortelle om hvordan det er for de å leve med MS. Så det kan bli kjempe spennende, og jeg tror det kan være både nyttig og lærerikt.

I dag er jeg helt skutt etter å ha jobbet ekstra i går og i dag, så nå skal jeg slappe av og lage middag.

Håper du har en flott dag :D
Rebecca