28. september 2013

Ikke så mye nytt...

Hei på deg!

Det er egentlig ikke så veldig mye nytt å fortelle om her, men tenkte det kunne være kjekt med et kort innlegg om hvordan jeg har det nå :)

I det siste har det vært helt sinnsykt mye jobbing fordi vi har bygget om butikken. Er så utrolig sliten etter to lange uker med ekstra mye jobb, men er så utrolig fornøyd! Butikken er rett og slett blitt kjempe flott og jeg gleder meg til alle varene kommer på plass. Jeg kjenner at jeg er mye mer stolt over å jobbe der nå, og er skikkelig fornøyd med hvordan avdelingen min ser ut!
Har også fått en del gode råd og tips, og skal etterhvert lese ett blad vi selger på jobb med en del informasjon om garn, srtikking o.l så jeg kan svare bedre på spørsmål ang dette. Jeg er med andre ord ikke så veldig god på sånt, men har begynt å strikke etter jeg fikk ansvar for avdelingen, så det må være en god start!

Uansett, jeg merker at kroppen min blir mer sliten av mye jobbing enn det den gjorde tidligere. Men, jeg aner ikke om det er fordi jeg har vært uten jobb så lenge, eller om det er pga. MS, men det finner jeg sikkert ut av. Har vært litt småsjuk i det siste med masse feber og tull etter jobb og i helgene, men ingenting tyder på at jeg kommer til å få noe anfall med det første. Så vidt jeg vet i allefall. Så da er jeg fornøyd egentlig.

Ellers så har jeg funnet ut at det er litt stress at de ikke har medisinene mine inne på apoteket. Det er en bestillingsvare, så jeg må huske å be apoteket bestille den noen dager før jeg trenger den. Dette er alvorlig tiltak selv om jeg bor veldig nære apoteket. Har nå bare to doser igjen med medisin, så det holder til i morgen og tirsdag.. Så jeg skulle egentlig på apoteket å bestille nye medisiner i dag, men å gå på senteret på lørdager er noe drit! Det er alltid fult i folk, og på apoteket her er det stort sett lang kø! Og, det er ikke noe kjekt å stå i kø bare for å få bestille medisiner. Men, jeg klarte å tenke langt nok til at jeg kunne ringe bort! Ble litt overrasket over meg selv må jeg si, men det gikk fint og medisinene er bestilt. Så da regner jeg med at jeg får hentet de før torsdagens dose.

Det har forresten skjedd noe rart, jeg blir mindre rød og blå når jeg har tatt medisinene men stikket føles vondere nå enn det gjorde for en måneds tid siden. Ikke skjønner jeg hvorfor! Jeg hadde trodd at når jeg ble vant til det så skulle det gjøre mindre vondt, men den gang ei. Vel, jeg får bare slutte å være så pysete og bite tenna sammen så går det nok bra.

Håper du har en fin helg :)
Rebecca