28. mai 2014

Lenge siden sist..

Hei på deg !

Nå ser jeg at det er en stund siden sist innlegg, men har vært litt travelt her den siste tiden så har ikke hatt tid til å blogge.. Så, håper alle har hatt en bra 17.mai!
Jeg hadde en flott 17.mai, 16. var litt skuffende da. Klarte å komme oss på stadion og se Brann spille før vi skulle kjøre til Sverige, men kampen var vel ikke veldig mye å skryte av kan man si.
Uansett, turen til Sverige var kjempe koselig, hotellet var veldig fint med basseng og alt mulig. Det ble ikke noe skikkelig 17. mai feiring i år heller da, men det får bare være..

Ellers så er det litt opp og ned her. Jeg føler meg fortsatt veldig frisk og fin i formen, men energien varierer veldig fra dag til dag. Det jeg har merket at spiller veldig stor rolle er om jeg har planlagt noe, eller om ting blir tatt mer på sparket. Hvis jeg vet at når jeg kommer hjem så skal jeg sånn eller sånn så går det bedre enn hvis jeg egentlig ikke har lagt noen planer. Også er jeg ikke sliten sånn som jeg har vært tidligere.. Jeg er mer trøtt og vil sove, mens før så var jeg utslitt i kroppen men ikke noe trøtt. Hvorfor det har forandret seg vet jeg jo ikke, men ja. Det føles i allefall mye  bedre å være sove-trøtt en kjempe sliten.
I juli har jeg fått ny time hos legen min på Haukeland, så får vi se hva hun sier. Håper jeg er satt opp på MR samme dagen, men tviler på at det kommer til å skje.
Men, jeg får krysse fingrene for at alt går fort og at jeg får en ny MR fort.
Dessuten kan jeg snart søke om ny livsforsikring! Så det blir jo også ett spennende prosjekt. Håper det går igjennom denne gangen.

Håper alle har en flott uke og helg !

Rebecca Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar