5. april 2014

Burde jeg ikke sovet?

Hei på deg..

Nå har jeg gledet meg til å bli ferdig på jobb i dag i flere dager sånn at jeg kunne sove og ta helg. Men, sover jeg? Neida.. Klokken er 1 og jeg er egentlig ikke særlig trøtt.. Noe som egentlig er helt ulogisk! Jeg burde sovet som en stein for mange timer siden så sliten som jeg var etter jobb i dag.

Det er rart med det.. Tør nesten vedde penger på at jeg våknet kjempe tidelig i morgen og føler meg helt opplagt, det hadde vært så typisk!

Jeg gleder meg i alle-fall til i morgen. Lunsj med to av verdens beste jenter. Det er så alt for lenge siden trekløveret har hatt tid til å treffes så tipper alle har like mye å fortelle i morgen.. Har noen ting jeg håper jeg får snakket med de om i morgen, for vil gjerne skrive det på bloggen.. Men, vil ikke at de skal lese det på bloggen først.. Hvis det gir noen mening ?

Vel, tror jeg skal avslutte før det ender med masse masing og skilsmisse her.

Natta!
Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar