16. mars 2014

Snø?!

God morgen til deg =)

Nå er det en stund siden sist jeg var innom her, men det er rett og slett fordi det ikke skjer så veldig mye jeg kan skrive om nå.. Her er det stille og rolig, og formen er fin.
Har funnet ut at kroppen min tåler mer enn jeg tror. I går hadde vi besøk av mamma og bonus-pappen min, for en gangs skyld så var det vår tur å lage middag til de. Da snakket vi masse om trening, og jeg kjenner at jeg har lyst å prøve å trene igjen for å se om det vil gi meg mer energi og mindre smerter i leddene. Men, det er fryktelig dyrt å gå på treningssenter, så det er jo veldig dumt om jeg ikke kommer til å trene så mye som jeg har tenkt..

Derfor har jeg endt opp med at jeg får bli litt mer aktiv før jeg melder meg inn. Får begynne å gå turer, og evt legge opp ett enkelt program jeg kan gjennomføre her hjemme. Det kan jo være at noen av dere som leser bloggen min har noen gode øvelser som ikke krever så mye utstyr eller plass ? Det eneste jeg tenker er viktig å ta hensyn til er at jeg har problemer med knærne, så det bør ikke være øvelser som belaster de så mye.

Ellers så er jeg litt rystet over at det er SNØ ute! I natt når jeg la meg så jeg at det snødde og at det hadde lagt seg på bakken, men tenkte at dette må jo bare være en vond drøm, i morgen så er det vekke...
Men, så feil kan man ta.. Da jeg sto opp lå det like mye snø rundt om kring. Hva er det for noe tull da?
Trodde vinteren var over og våren var på vei, jeg har jo pakket vekk det meste av vintertøy og sett frem til å gå med sommer-sko og pakke vekk den siste boblejakken..

Nei, dette var skikkelig nedtur! Får se om jeg ikke kommer meg ut og får tatt meg noen minutter med sol i dag, så får jeg i allefall dagens dose med D vitaminer.

Håper du har hatt en fin helg, og nyter dagen i dag.
Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar