24. februar 2014

Slappe av og ta det med ro?

Hei på deg :)

Nå trodde jeg endelig at våren var kommet, men så feil kan man ta. Men, de få dagene som har vært innimellom meg sol og flott vær hjelper veldig på! Jeg merker det veldig godt på humøret med en gang det er sol. Jeg blir i kjempe godt humør og virkelig nyter livet. Håper du også får nyte litt sol innimellom regnet :)

Nå har jeg jobbet mye den siste tiden, og i tillegg stresset en del på hjemmebane (sikkert mye unødvendig, men det er jo meg..).. Så jeg prøver å ta mer vare på meg selv, med litt ansikts-behandling der jeg får slappet skikkelig av og belønne meg selv siden jeg har klart å slutte å snuse :D 50dager er nå passert, og det går overraskende greit.. Selv om jeg må innrømme at jeg spiser mer en tidligere, så det må jeg skjerpe meg litt på fremover!

Men, ja.. Stress.. Har merket et par ganger på jobb de siste ukene at jeg blir nummen på høyre siden av ansiktet, fra øret og innover mot munnen og nesen.. Dette er det samme jeg opplevde når jeg ble syk sist så jeg blir kjempe stresset når dette skjer! Til nå har det gått over i løpet av den dagen det har startet, men det er ganske skummelt og ekkelt. Jeg sa det så klart til min mann når det skjedde på jobb forleden dag og han blir jo mer stresset og bekymret enn meg.. Så, kanskje jeg ikke skal gjøre det med mindre jeg føler det er noe han må vite!

Så, nå krysser jeg fingrene for at de ikke skjer flere ganger og at jeg holder meg frisk fremover! Nå skal jeg prøve å slappe litt mer av fremover og ikke stresse så mye over småting!

Rebecca

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar